Slottis, midsommar och minizoo!

Oj ja nu var det ett sedan man skrev här. I fredags var det ju den så kallade och ökända midsommar tillställningen. Det var verkligen an experience i en klass för sig. Vi var hos Josefins föräldrar, eller ja, i deras hus i Varberg. Wow, där skulle jag också kunna bo heltid. Jättefint, stilrent, modernt och 2 minuter ner till havet. Ja tack!
Där var vi iaf från kl 12 på dagen, och åt, drack snaps, åt, drack öl och åt och åt. Detta var ju en matorgie som hette duga. Jag tror inte jag har ätit så mycket på väldigt länge..:) men det var väldigt gott, och det var mycket trevliga människor där. Festen höll på till 01(?!) så jag tror alla började däcka en efter en i ngt hörn. Tyvärr uteblev alla lekar som jag hade sett fram emot, t ex ballongdansen. :)

Helgen innan det så smsade min goda vän Caroline mig och frågade om vi skulle gå till Slottsskogen. Absolut tyckte jag. Jag hade aldrig varit inne på barnens mini zoo, så detta var tydligen något som jag skulle prova, och tacka gudarna för att du drog med mig på detta, för det var ju jättemysigt. Det var vi + 546543434553 barn + föräldrar + wild animals = kaos!

Efter barnens zoo vankades det glass som var så otroligt gott. Medan vi sedan promenerade s å såg jag några roliga skyltar med korrekt svenska och fina bilder..enjoy!


bää



Ja konsten ja..underbar!

Det börjar rulla på lite nu på salongen tycker jag, Tack alla ni söta som har kommit hittills, så ni vet så ska vi snart ha en "reopening" eller ja, typ - välkommen alexandra fest! Ni är alla bjudna dit på lite bubbel och snittar!

Just det, Johan tack för alla grymma idéer till reklamen samt bilderna du tog! Du är en klippa!


Nu behöver jag lite hårmodeller gott folk, som kan ställa upp på lite bilder :) Hör av er!

Fridelidens

Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0