Äntligen!

Då fick ja äntligen tummen ur och tänkte sätta igång att blogga, ca 5 år för sent...Men bättre sent än aldrig!

Då tänkte ja köra en kort presentation( för att sedan återgå till mitt riktiga jobb:)

Alexandra heter jag, 24 år, bor i finfina staden Göteborg där jag arbetar som frisör. Jag är egen företagare på Salong Monroe som ligger i på Aschebergsgatan 36 i Vasastan. Blir ju väldigt mycket tjötande om dagarna, men det kan jag inte klaga över. Dock ser jag alltid till at tvara noggrann även om det tar lite längre tid. Jag gillar inte att stressa iväg en klippning som kan bli halvdan som många frisörer gör. Det första mina lärare sa till mig på skolan va :
" Tid är pengar och pengar är tid!!!"
Jovars, men sen skall ju kunden bli snygg och bli nöjd också..

Syftet med min blogg är väl mest att försöka inspirera er till nya färger och frisyrer , samt att besvara era frågor om hår och hårvård. Jag tänker försöka besvara ALLA frågor ni kan tänkas ha.
Lite tips tänkte jag väl också slänga in. :)
Bilder på mina verk skall laddas upp så fort jag och min dator blir vänner igen, vi står inte på god fot med varandra just nu tyvärr. Men det skall väl ändras..

Nu blire det till att blanda en proteindrink till lunch, jag har gett mig in i att prova dessa drinkar i ca 2 veckor och se om det blir någon resultat. Ja lyckades sådär bra igår, det var bara stora klumpar med proteinpulver i shaken, det var sådär gott. Men man lär sig av sina misstag. Idag blir det en vanilj/jordgubbs shake!

Må fridens vita liljor kanta eder väg!!

//Alex







Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen blogg! Då får vi se till att du stylar min snygga friss nån dag ;) Har lagt till länk till din blogg från min. Ha de gott! Kram

2009-06-09 @ 15:30:35
URL: http://smyckorama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0